“"Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end." -Unknown

Thursday 4 June 2015

Internship

Hi assalamualaikum! Dah lama tak update blog rasa lain macam pulak. Well. its been a year? Kan? Whatever. Macam lah ada loyal reader kat sini. Since aku takde diary, aku share kat sini je lah k.

Harini dah masuk hari yang ke-6 aku kat batu pahat for my internship. And this is my first time stay away from family. Weh serious, homesick kot (sampai demam2 ok) dan........... guys please. Kat sini panas gila. Ke aku sorang je rasa panas? Aku sekarang dah jadi budak intern kat hospital sultanah nora ismail batu pahat. Omg guess what? Tetiba fefeeling doctor. Haha. Lawak. Sangat.

So far semua okay la. Just satu hal la, sini panas gila. And aku sewa rumah betul2 depan hospital. So nak gi hosp just jalan kaki je. Tak sampai 5 minit sampai. Sempat la jugak lunch hour balik rumah hehe. Kami 8 orang were divided into 5 units. Aku dengan kawan aku lagi sorang dapat bench cyto. Boring gak ah since histo takde kat hospital bp ni. And all we do only record data, perform stain, tengok slides. Yang lain kitorang tak buat lagi sebab maybe baru lagi kan so kitorang buat yang simple2 je (urm well not really) hahaha whatever. Tapi serious ah boring. Walaupun favourite subject cytology. Hm.

Sorry beb, kali ni entry takdak gambar. Sebab dah lama tak tangkap gambar and nothing interesting to share pun kat sini. So, sampai sini je la ek. Bye semua, annyeong!

No comments:

Post a Comment