“"Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end." -Unknown

Sunday 15 September 2013

Sahabat's ku!

Hi assalamualaikum!

Cuti 3 hari ni habis pulun jari menaip assignments. Pastu tulis entry banyak2 kat blog (eh)
Pastu asyik online je. Kalau dah nama nya ika tu, tak tweet sehari memang tak sah.
(kutuk diri sendiri) Hihihi ;-)

So anyways, baru sekejap tadi aku join dedikasi untuk sahabat. Kita boleh buat video dedikasi untuk sahabat secara instant. Cuma perlu masukkan gambar, lepas tu pilih karakter kawan and the best part is boleh buat quote sendiri tau untuk kawan. Ya very da coolest evesssss haiyarkk!

So, aku buat video ni special untuk nasha amira bt osman. Sayang punya pasal. Hey nasha, sila bangga sikit ok sebab aku ni susah nak confess perasaan sayang kat orang tau haa bangga sikit :p





Terselit lah 2, 3 gambar kita orang dengan iman and izani. Motif dia.. Sebab kawan aku bukan nasha sorang je, tapi ramaiiiiiiiii hokey tapi tu lah. Bende sekarang dia nak 'seorang' kawan je. Kalau diikutkan ramai lagi bff aku dari tadika dulu sampai sekarang. 

Tadi sempat tengok balik gambar dalam folder. Punya gelabah excited sangat sampai berdarah ibu jari kaki masa cari camera tadi sebab banyak gambar zaman sekolah dulu tak delete lagi. Iya lah, gambar tu moment kot. Kalau hilang, habis lah moment aku hihihi. 

Ok jom maih sat tengok gambar we'ols dulu. (ada gambar yang aku curi dari facebook kawan hehe)



















Dan... Termasuk lah sekali gambar masa zaman form 2, form 3 dulu. Well, aku ni jenis yang sentiasa ingat moment dengan kawan2. Semua moment ok dari form 1 sampai form 5. Moment pergi camping, pergi program sana sini, moment masa outing, masa makan kfc sesama dulu (hahaha since sabak just hv kfc only sob sob) sampai lah ke moment bajet-bajet cinta monyet lol ha part tu memang tak boleh belah. Haha.

K lah, dah pukul 6. Belum solat asar lagi. And lepas solat nak pergi main badminton pulak. Kau nampak tak betapa usaha nya aku nak turun berat badan sekarang? Hahahaha ok lah, bye, adios! 

No comments:

Post a Comment